آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

اموزش تخصصی کامپیوتر

ترفند های کامل کامپیوتر

صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

معرفی سایت به دوستان

 
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

لینک دوستان

جدید ترین و داغ ترین عکس ها در قیافه
مجله اینترنتی یافان
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اموززش تخصصی کامپیوتر و آدرس pc-7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانک عکس و گرافیک
طراحی وب
قالب وبلاگ
پارس تولز
قالب بلاگفا
خوش آمدید
تبلیغات
موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: محمد رضا درویش زاده

برای مخفی کردن new folder مثلا در دسکتاپ اول باید:

1)new folder مورد نظر را ساخته .

2) با استفاده از کلید های ctrl+r وارد محیط run شوید.

3)و در run عبارت cmd را تایپ نموده تا محیط cmd ظاهر شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: محمد رضا درویش زاده

پایگاه ارسال اس ام اس رایگان که میتوانید بدون عضویت در آن اس ام اس های خود را به صورت کاملا رایگان ارسال کنید.

فرستادن پیامک های انگلیسی فقط مجاز است {ارسال فارسی نداره}

نام پایگاه و آموزش کامل در صفحه ی بعد...


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: محمد رضا درویش زاده

این یک نرم افزار بسیار جالب است که در هک استفاده میشود!

هرگونه استفاده ی نابهنجار به گردن خود کاربر است.!!!!!!

و مدیریتpc-7مسولیتی به عهده نخواهد گرفت!

دانلود در ادامه ی مطلب


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: محمد رضا درویش زاده

با این نرم افزار میتوان کار های هک را انجام داد.

این نرم افزار و کلیه مطالب درون این سایت صرفا جهت اطلاع عمومی است پس لطفا استفاده ی نابهنجار نکنید!!

کلیه استفاده های نابهنجار از این نرم افزار و ویدئو به گردن خود کار بر میباشد

و مدیریت pc-7 هیچ مسولیتی به گردن نمی گیرد

برای دانلود به صفحه ی بعدی مراجعه فرمایید!


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: محمد رضا درویش زاده

شگفت انگیز: هارد دیسک یکی از مهمترین قطعاتی است که در سیستم های شما می تواند اهمیت زیادی برای شما داشته باشد و برای همین باید با مدیریت آن آشنا باشید.اگر فکر می کنید که فضای دیسک شما محدود است باید یک درایو دیگر به آن اضافه کنید.درایو usb 3.0 بهترین انتخاب و بهترین راه حل است ولی درگاه usb 2.0 برای دریافت بک اپ و دیگر فایل ها مناسب تر می باشد.البته این مورد به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بقیه در ادامه ی مطلب


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: محمد رضا درویش زاده

ESET NOD32 Antivirus نرم افزاری نام آشنا برای افرادی است که نیاز به آنتی ویروسی قدرتمند دارند و فعالیت آنچنانی که در دنیای وب و اینترنت ندارند چرا که این نسخه از نرم افزار شرکت Eset دارای فایروال نمی باشد. با این حال نسخه ESET NOD32 Antivirus  برای افرادی که خواهان امنیت نسبی در دنیای اینترنت و امنیت بسیار بالا در دنیای آفلاین هستند بسیار مناسب می باشد. نرم افزار دارای قابلیت anti-spyware برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و anti-phishing برای مبارزه با حملات فیشینگ دنیای اینترنت می باشد. از بین بردن فایل های Exploit جهت استخراج و جاسوسی از طریق مرورگرها می باشد از قابلیت های این نرم افزار می باشد. همچنین نرم افزار در هنگام اتصال حافظه های قابل حمل از طریق درگاه USB نسبت به اسکن سریع حافظه اقدام می نماید تا از انتقال ویروس از این راه جلوگیری شود. قابلیت جدید نرم افزار اسکن حافظه رم است که این قابلیت باعث می شود که اگر ویروس و جاسوس افزاری درون حافظه رم مشغول فعالیت است حذف گردد. قابلیت دیگر حفظ امنیت کاربر در فیس بوک و توییتر است که بعنوان بخش جدید نرم افزار امنیت کاربر در شبکه های اجتماعی را در کنترل قرار میدهد. از نظر سبک بودن و کاهش ندادن سرعت سیستم نرم افزارهای شرکت eset زبانزد خاص و عام بوده و در کنار آپدیت های روزانه یکی از بهترین آنتی ویروس های جهان در اختیار شما قرار دارد.

                                                          

بقیه در ادامه مطلب


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: محمد رضا درویش زاده

یکی از تغییرات بزرگ ویندوز ۷ تسکبار یا همان نواروظیفه ی آن بوده. در ویندوز ۷ نوار Quick launch حذف شده، با نگه داشتن موس روی آیکون برنامه های در حال اجرا پیش نمایش آن ها نمایش داده می شود و… در ادامه این مطلب ۳ ترفند در مورد تسکبار ویندوز ۷ آموزش خواهم داد که به ترتیب برای برگرداندن نوار Quick launch، افزایش سرعت در نمایش پیش نمایش پنجره های باز و نحوه باز کردن مجدد پنجره ی باز از طریق خود تسکبار می باشند.

 

برگرداندن نوار Quick launch به تسکبار ویندوز ۷

اگر با ویندوز XP کار کرده باشید می دانید که نواری به نام Quick launch که در عکس زیر آن را می بینید در تسکبار آن وجود داشت. اگر می خواهید این نوار را در ویندوز ۷ هم داشته باشید راه حل این جاست.

ویندوز XP

بقیه در ادامه مطلب


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: محمد رضا درویش زاده

آموزش کامل ویدئویی کار با شل و آشنایی کامل با آن .

این ویدئو ها بسیار جالب.قابل فهم و جدید هستند.

دانلود در ادامه ی مطلب


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: محمد رضا درویش زاده

نرم افزار Base64EncoderDecoder_v10 یکی از نرم افزار های جالب در دنیای هک است!!!

هرگونه استفاده ی نابهنجار از این نرم افزار به گردن خود کاریر است و مدیریت pc-7

 هیچ مسولیتی بر گردن نمیگیرد.

 

لینک دانلود در ادامه مطلب!!!


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: محمد رضا درویش زاده

از تاریخ 8 آوریل 2014 شرکت مایکروسافت به طور رسمی پشتیبانی از ویندوز XP را پایان داد. بدین معنا که دیگر هیچ‌ به‌روزرسانی برای این ویندوز ارائه نمی‌گردد. اگر شما نیز از کاربران ویندوز XP بوده باشید به موجب این اتفاق به دلیل حفظ امنیت رایانه، ناچار به نصب نسخه‌های جدیدتر ویندوز خواهید بود. اما اگر سخت‌افزار سیستم شما جهت نصب نسخه‌های جدیدتر ویندوز کافی نباشد چه خواهید کرد؟ و یا اگر همچنان حاضر به دل کندن از ویندوز XP نباشید چطور؟ در این ترفند قصد داریم به معرفی راهی جالب و کاربردی بپردازیم که از طریق آن می‌توانید همچنان تا سال 2019 ویندوز XP خود را مستقیماً از طریق مایکروسافت به‌روز کنید.

 

بقیه در ادامه ی مطلب


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: محمد رضا درویش زاده

فایرفاکس 29 نسبت به نسخه‌های پیشین خود شامل تغییرات زیادی بوده است. یکی از این تغییرات، حذف دکمه‌ی Firefox موجود در سمت چپ و اضافه شدن یک دکمه‌ی جدید جهت باز کردن منو است (این دکمه به دلیل شکل ظاهری خود «دکمه‌ی همبرگری» نیز نامیده می‌شود). شرکت موزیلا تلاش کرده است در ظاهر جدید فایرفاکس، تا جایی که امکان‌پذیر بوده است ساده‌گرایی را در پیش‌ بگیرد و اضافات را برچیند. با این وجود، این ظاهر جدید که Australis UI نیز نام دارد آنچنان به مذاق برخی کاربران خوش نیامده است. اگر شما نیز جزء از این دسته از کاربران هستید، شاید این ترفند باعث شود اندکی از نارضایتی‌تان کم شود! در فایرفاکس 29، یک اسب تک‌شاخ مخفی شده است که در این ترفند به نحوه‌ی آشکارسازی آن خواهیم پرداخت.

 

بقیه در ادامه مطلب


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: محمد رضا درویش زاده

بررسی انواع نرم افزارهایی که به اشکال مختلف امنیت کامپیوتر یا شبکه های کامپیوتری را تهدید می کنند.

 

ویروس
ویروس یکی از انواع بدافزار است که ویژگی اصلی آن قابلیت تکثیر است. در واقع ویروس قطعه کدی است که با هدف نفوذ به فایل ها و یا برنامه ها و یا بدتر از آن از کار انداختن کامل کامپیوتر، خود را به یک برنامه ی میزبان چسبانده و با هر بار اجرای برنامه، ویروس فعال شده و از فایلی به فایل دیگر و نیز از برنامه ای به برنامه ی دیگر خود را تکثیر می کند. همچنین می تواند از طریق به اشتراک گذاشتن برنامه ها ویا فایل ها در میان تمام کامپیوترهای موجود در شبکه تکثیر گردد و عملیات مخرب زیادی را بر روی کامپیوترها انجام هد.
در زیر به برخی از مهم ترین انواع ویروس ها بطور مختصر پرداخته ایم. 
بقیه در ادامه مطلب...

موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: محمد رضا درویش زاده

واژه گوگل، در واقع معرف عددی است که در آن "یک عدد یک و صد صفر جلوی آن" می باشد


گوگل، در سال 1996 توسط دو دانشجوی دکتری دانشگاه استنفورد کالیفرنیا، لری پیج و سرگئی برین در گاراژ خانه یکی از دوستانشان پایه گذاری شد. دامین www.google.com در سال 1997 ثبت گردید. گوگل در ابتدا یک پروژه تحقیقاتی با نام backrub بود. این پروژه با این نظریه شکل گرفت که صفحاتی که لینک های مرتبط بیشتری از طرف صفحات دیگر به آن ها داده شده، رتبه بالاتری خواهند داشت. در سال 200، گوگل با فروش کلمات کلیدی، به صعود خود ادامه داد.

بقیه در ادامه ی مطلب 


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: محمد رضا درویش زاده

ام-‌اس-داس (به انگلیسی: MS-DOS) (کوتاه شده‌ی Microsoft Disk Operating System) یک سیستم عامل تجاری مایکروسافت می‌باشد.

اولین نسخه‌ی ام‌اس-داس در سال ۱۹۸۱ منتشر شد و شامل هشت نسخه اصلی است و مایکروسافت توسعه‌ی آن را در سال ۲۰۰۰ متوقف کرد. سیستم عامل تک کاربره و تک کاره با خط فرمانی که در سال ۱۹۸۱ برای کامپیوتر شخصی آی‌بی‌ام و سازگار با آن توسط مایکروسافت منتشر شد. نسخه اصلی DOS توسط یک شرکت کوچک در سیاتل به منظور کارهای آزمایشگاهی ایجاد شده بود. از آنجا که مایکروسافت قرار بود سیستم عاملی برای آی‌بی‌ام تهیه کند بنابراين آن نسخه را خریداری نمود و برنامه را تهیه کرد. مایکروسافت بعدها نگارشهای بالاتری از داس ارائه نمود. داس تا مدتها یکی از گسترده‌ترین سیستم‌های عامل محسوب می‌شد.



اگه به محیط خط فرمان ویندوز علاقمند باشید و بخواهید با آنها کار کنید لازمه که یه سری دستورات را بلد باشید. اگه توی کامند پرامت تایپ کنید هلپ (Help) یه سری از این دستورات همراه با توضیحات را به شما نشان خواهد داد. اما کلآ دستورات داس زیاد و متنوع هستند. ولی به علت وجود محیط های گرافیکی کاربرها نیازی به یادگیری اون حس نمی کنند مگر اینکه بخواهند یک کار دیگه ای با آنها داشته باشد. (مانند هک!)
ولی من شخصآ خیلی به محیط خط فرمان علاقه دارم و به نظرم از محیط گرافیکی بسیار بهتر است! یک مدت هم دنبال منابع خوبی برای دستورات داس می گشتم چون این دستورها رو می شود پخش و پلا از هر طرف پیدا کرد اما اگر توی سایتهای زبان انگلیسی بگردید. منابع زیادی پیدا می کنید. 

برای توضیحات کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: محمد رضا درویش زاده

 با عرض سلام و خسته نباشید بر تمامی هنرجویان عزیز .

در این درس میخواهیم نحوه ی باز کردن پرونده گرافیکی در محیط فتوشاپ و انجام عملیات های ابتدائی بر روی پرونده را یاد بگیریم.

اول وارد محیط فتو شاپ شوید.

همان طور که در تصویر با لا میبینید تصویری از محیط فتوشاپ است!!!!!

راه های باز کردن فایل در محی فتوشاپ به سه طریق است:

1-از منوی file و انتخاب گزینه ی open همانند شکل بالا{1}

2-بر روی صفحه دابل کلیک کرده{2}

3-با استفاده از کلید ترکیبی ctrl+o

پس از ورود به کادر open میتوان فایل مورد نظر را انتخاب کنید.

بقیـــــــــــــــــــ ـــه در ادامه ی مطلب .


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: محمد رضا درویش زاده

رايانه(کامپیوتر) چیست؟

 کامپیوتر ماشینی است قابل برنامه ریزی که از ترکیب اجزای الکترونیکی والکترومکانیکی تشکیل شده است ومی تواند پس از دریافت ورودی ها بر اساس دنباله ای از دستور والعمل ها پردازش های خاصی را انجام داده وسپس نتیجه را ذخیره نموده ویا به خروجی بفرستد. کامپیوتر در آموزش ،صنعت ، سینما وتلویزیون ،پروژه های علمی وتحقیقاتی کاربرد دارد.
داده چیست ؟ 
در سیستم کامپیوتری مقادیر ورودی سیستم را داده يا data می نامند.
هر عملی که کامپیوتر روی داده ها انجام می دهد پردازش processing می نامند.
در سیستم کامپیوتر، حاصل پردازش سیستم را اطلاعات Information گویند.

اگر به این مطلب علاقه دارید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید



 
تبلیغات